A sikeres reklamáció titka

garancia

AlcaPlast - wc-tartályok, szifonok, folyókák, jollyflex

Az AlcaPlast termékekre (szifonok, jollyflex csövek, padlóösszefolyók) az alap garancia 2 év, a wc tartályokra 15 év, a rozsdamentes folyókák beépített részeire pedig 25 év. Bármilyen jellegű problémád merül fel AlcaPlast termékekkel kapcsolatban, kérjük, vedd fel a kapcsolatot kereskedőddel.

A hibás termékekről minden esetben

  • írásos értesítést,
  • fényképet,
  • valamint a vásárlást igazoló dokumentumot kérünk,

ezt követően bíráljuk el a reklamáció további menetét. A reklamációk kezelése a gyártói egyeztetés után történik. Garanciális csere esetén a hibás terméket vissza kell juttatnunk a gyártóhoz, így csere csak abban az esetben lehetséges, amennyiben a visszaküldés megoldható. Gyári csomagolásból hiányzó alkatrészek esetén kérjük szintén írásban jelezd reklamációdat a pótolandó termék cikkszámának megadásával, amelyhez a csomagolásban található szerelési ábra nyújt segítséget. 

 

Gebo - csőkötések, horganyzott idomok

A Gebo és a Gebo Platinum Horganyzott fittingek esetében garanciális cserére csak abban az esetben van lehetőség, ha a hibás terméket visszajuttatod kereskedődhöz. Kérjük, reklamációdat írásban jelezd a vásárlást igazoló dokumentumot és a hibás termékről készült fényképet mellékelve.

Capricorn - osztószekrények, visszacsapó szelepek csatornához, bilincsek, gépészeti kiegészítők

A Capricorn termékekre a garancia az eladástól számított 2 év. A Capricorn esetében garanciális cserére csak abban az esetben van lehetőség, ha a hibás terméket visszajuttatod kereskedődhöz. Kérjük, reklamációdat írásban jelezd a vásárlást igazoló dokumentumot és a hibás termékről készült fényképet mellékelve.

PEPE gázcső - fix- és kihúzható flexi gázcsövek

A Pepe flexibilis gázbekötő csövek esetében garanciális cserére csak abban az esetben van lehetőség, ha a hibás terméket visszajuttatod kereskedődhöz. Kérjük, reklamációdat írásban jelezd a vásárlást igazoló dokumentumot és a hibás termékről készült fényképet mellékelve.

Fv-Plast - PP-R3 csövek és idomok

Az FV-Plast termékekre a garancia 15 év. Bármilyen jellegű problémád merül fel FV-Plast termékekkel kapcsolatban, kérjük, vedd fel a kapcsolatot kereskedőddel. A hibás termékekről minden esetben írásos értesítést, fényképet, valamint a vásárlást igazoló dokumentumot kérünk, ezt követően bíráljuk el a reklamáció további menetét. A reklamációk kezelése a gyártói egyeztetés után történik. FONTOS! Kérünk, hogy keresd elő és készítsd elő a Nyomáspróba Jegyzőkönyvet, amit az átadáskor készítettél.

FV-Plast reklamációs jegyzőkönyv letöltés

Dytron - műanyagcsövek hegesztőgépei

A Dytron gépekre a garancia 2 év. Cégünk rendelkezik teljes körű szerviz szolgálattal, így reklamáció esetén kérjük írásban vedd fel a kapcsolatot kereskedőddel. Garanciális javításra csak abban ez esetben van lehetőség, ha a gyári plombák érintetlenek, valamint a vevő megőrzi a vásárláskor kapott garancia levelet.

Sanipump - szennyvízátemelő szivattyúk

A Sanipump termékekre a garancia 2 év. A teljes körű szerviz szolgáltatást a gyártó, a Sanipump Hungária Kft. vállalja. Non-stop hívható hibaelhárítás: 06-1-285-7977. A vásárláskor őrizd meg a vásárlást igazoló számlát, valamint a garancia levelet.

Novaservis - csaptelepek és fürdőszobai kiegészítők

A Novaservis termékekre a garancia 5 év. A felmerülő garanciális problémát a Novaservis országos márkaszervíz hálózata kezeli, kizárólag a márkaszerviz jogosult a termékek vonatkozásában garanciális ügyeket kezelni, elbírálni, javítást, termékcserét végezni. Bejelentést írásban lehet tenni az alábbi elérhetőségeken:

Email: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Fax: 061 791 3049

Tel.: 0620 559 2468

A garanciális ügyintézéshez készítse elő a vásárlást igazoló bizonylatot (számla/blokk) valamint a termék érvényes -forgalmazó által lebélyegzett és a vásárlás dátumával ellátott- garanciajegyét.


FONTOS!

Összefoglalva. Bármilyen termékünkkel kapcsolatban van reklamációd, 4 dologra mindenképpen szükség van:

- Fénykép a hibás termékről
- Vásárlást igazoló dokumentum
- Hibás termék megléte fizikailag
- Kereskedőn keresztül a cégünk azonnali értesítése
  (kivéve Novaservis termék reklamáció esetén)

Irodai elérhetőségünk: 06-1-219-56-23 vagy 24

Szóljon hozzá!


Biztonsági kód
Frissítés

A TEODOR Szellemisége 9 pontban