Nyomtatás
PDF

Mi a teendő ha szállításkor megsérült a rendelt termékem?

Frissítve: .

MI A TEENDŐ HA SZÁLLÍTÁSKOR MEGSÉRÜLT A RENDELT TERMÉKEM?

szallitas reklamacio 

Kedves Partnereink!

Amint tudjátok az Inpipe Kft. mindig nagyon rugalmasan kezelte a vevői reklamációkat. Azon vagyunk, hogy minden problémát a lehető legkedvezőbb és leggyorsabb módon megoldjunk. Azonban az elmúlt időszakban volt néhány eset, amikor problémába ütköztünk ezek megoldásakor, mert nem termék reklamációról volt szó, hanem szállításkor keletkezett sérülésekről. Ahhoz, hogy ezeket is hatékonyan, gördülékenyen és sikeresen tudjuk megoldani, kérjük a segítségeteket!

Az első és legfontosabb, hogy amikor az áru megérkezik, kérünk titeket, hogy nézzétek át a csomagot, és bármilyen gyanús külső sérülés esetén forduljatok a futárhoz. Átvételkor a szállító cég munkatársával kárjegyzőkönyvet kell kitölteni a külső sérülésről. Legyen az akár dobozba, zsugorfóliába csomagolva, vagy raklapon érkezett árukor, minden esetben fontos a szemrevételezés és a látható sérülés leírása. Ez a kárjegyzőkönyv lehet az alapja a későbbi sikeres reklamációnak.

Abban az esetben, ha ez nem történik meg, nem tudjuk elfogadni a reklamációt, mivel ez nem minőségi reklamáció, hanem szállításkori sérülés, azt pedig a gyártó elutasítja. Ilyenkor a reklamáció kárrendezése a szállítmányozó cég kötelessége, amit csak a jegyzőkönyv meglétével tudunk igazolni.

Reklamációs bejelentését az alábbi e-mail címen tudja megtenni: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Köszönjük együttműködéseteket!

A TEODOR Szellemisége 9 pontban